Hledací adventní kalendář

07.12.2018

Naše děti milují hledání pokladů. Když jsem objevila na internetu nápad schovat dárečky od Mikuláše na různých místech v domě a pomocí mapy je hledat, byla jsem nadšená.

Na papír jsem zakreslila mapu našeho domu. Zadní stranu jsem rozdělila na čtverce a označila písmeny (řada) a čísly (sloupec). Do pytlíčků adventního kalendáře jsem umístila papírek se souřadnicemi, kde mají děti dárek hledat. 

Každé ráno těď začínáme hledáním a těšíme se, co nám kde Mikuláš nechal. Děti jsou nadšené a pro mě je to také daleko jednodušší. Schovávám dárek vždy den dopředu, namísto plnění pytlíčků najednou a rešení, co se do nich vejde.

Za nápady 2016 | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky